Kampanie digital jako element PR

Kampanie digital jako element PR

Istnieją w polskim biznesie firmy, które pomagają innym firmom, przedsiębiorstwom, instytucjom, organizacjom oraz osobom prywatnym nie prowadzącym działalności gospodarczej zaistnieć w sieci w postaci, w której pragną się pokazać szerszemu gronu odbiorców. Powody mogą być różne, nie zawsze bezpośrednio związane ze sprzedażą jakiegoś produktu. Na rynku, tego rodzaju konstrukty nazywają się agencjami digital i ich celem jest wprowadzenie naszej szeroko pojętej działalności w sferę nowych rozwiązań z dziedziny informatyki.

Wprowadź swoją działalność na wyższy poziom digital

najlepsza agencja digitalNiedawno, bardzo głośno w polskim internecie było o kampanii PR jednej z największych firm logistycznych w Polsce. Firma była masowo oskarżana o łamanie prawa pracy, o niedostosowanie swojej wizji pracownika do jego aktualnego statusu i przyjmowanie XIX wiecznej postawy wobec sowich pracowników, jako hegemona, ich władcę. Firma postanowiła ruszyć z bardzo prężną kampanią w mediach społecznościowych, zaczęła prowadzić aktywnie konta na wielu platformach mediów społecznościowych, starając się ocieplić swój wizerunek i zapewnić, że nic z wyżej wymienionych rzeczy nie jest kwestią polityki firmy, ale jednostkowym błędem ludzki, zaufanie nieodpowiednim osobom w kwestii powierzenia im praw menadżerskich w firmie. Najlepsza agencja digital przekuła sytuację pod względem PR co najmniej dwuznaczną w okazję do ukazania transparentności firmy, zapewnienia o jej aktywności i otwartości. Media społecznościowe stały się nowym otwarciem dla firmy, dzięki czemu sukcesywnie zwiększa ona swoje zatrudnienie rozwijając jednocześnie kulturę pracy w kulturę transparentności w swojej firmie. Zadaniem agencji digital jest doradztwo i działanie pod kątem technicznym w opracowaniu strategii przejścia przez proces digitalizacji. Dobrym przykładem są również instytucje publiczne. Kojarzone ze skostniałym modelem działania, opartym raczej na korespondencji listownej niż na umiejętności korzystania z mediów społecznościowych aktywizowały się w ostatnim czasie w bardzo mocny sposób, pokazując swoją otwartość i gotowość na zmiany. Jest to jednocześnie zagrywka praktyczna, ale jednocześnie świetna kampania z pogranicza PR.

Współczesne zadania agencji digital polegają na wprowadzeniu swojego klienta w świat nowych technologii i umożliwieniu mu poszukiwań w świecie digital rozwiązań dla swojej działalności: wspierającej sprzedaż, ułatwiające rozpoznawanie marki, wznoszące sposób komunikacji na wyższy poziom. Każda działalność digital wychodzi z założenia, że odbiorców w dzisiejszych czasach nie szuka się na ulicy, ale w internecie.

Close Menu