Zastosowanie pamięci flash w roli reklamy

Zastosowanie pamięci flash w roli reklamy

Reklama własnej firmy to zajęcie bardzo kreatywne i ciekawe z punktu widzenia osoby, która kreuje wizerunek firmy za pomocą narzędzi marketingowych. Jako specjalista do spraw marketingu w jednej z wiodących na rynku firm informatycznym chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami w używaniu takiego elementu jak pendrive do promowania oferty i zdobywania klientów dla firmy. Nie będzie to długi wywód, jednak chciałbym przedstawić kilka intrygujących sytuacji.

Reklama za pomocą pendrive’a

pendrive reklamowyPrzychodząc do klienta często pokazywałem mu ofertę firmy w formie materiałów drukowanych i ulotek. Całość była dość ładnie skomponowana, tekturowe materiały, nadrukowane z lśniącej kolorowej formie, a wszystko razem spakowane do estetycznej i ładnie komponującej się teczki. Na początki mojej kariery klienci bardzo chętnie chcieli dostać informacje w takiej formie, gdyż czytanie tych materiałów sprawiało im przyjemność, a teczka jak wiadomo zawsze może się w biurze przydać. Niestety od jakiegoś czasu jak przyjeżdżałem do klienta po uprzednim zapowiedzeniu się w rozmowie telefonicznej odkryłem, że moja teczka jest jedną w kilkunastu leżących na jego biurku, a klient nie wyraża już takiego zainteresowania tą formą. Po prostu rynek nasycił już się teczkami reklamowymi i oczekuje czegoś więcej. Wymyśliłem, że od tego czasu zamiast teczki będę każdemu klientowi dawał pendrive reklamowy, na którym będą znajdowały się materiały i oferta produktów i usług jakie oferuje moja firma. Spotkałem się wówczas z pozytywnym odbiorem tej formy reklamy i nie narzekałem na zainteresowanie. Pendrive stanowił dla moich klientów cenny nabytek, który można praktycznie wykorzystać, i który zajmuje mniej miejsca niż archaizm w formie teczki. Klient bez śmiecenia sobie biurka mógł przeglądać te informacje w dowolnym momencie na urządzeniu które używał na co dzień. Pendrive nie jest już obecnie urządzeniem drogim dlatego nie było to obciążenie, którego nie potrafiłaby znieść moja firma, co więcej w krótkim czasie zaczęło przynosić to zyski w formie zwiększonego zainteresowania naszą ofertą.

Osobiste doświadczenie z eksperymentalną formą reklamy dało mi wymierne korzyści. Zaopatrywałem urządzenia w nadruk z logo firmy na urządzeniu, aby nie było wątpliwości komu klient zawdzięcza cenny prezent i o kim powinien pamiętać gdy zrodzi się w jego umyśle zapotrzebowanie na usługi świadczące przez naszą firmę. Lubię moją pracę i uwielbiam niekonwencjonalne rozwiązania w dziedzinie marketingu, które mogę wykorzystać do osiągnięcia dobrych efektów.

Dodaj komentarz

Close Menu